Skip directly to content

Message From T.I.

News

  • July 13, 2011
    MattLantic's picture
    Message From T.I.
    Posted by      

    What up world? I appreciate the continued love and support that everyone has been giving me. This chapter in my story will soon be coming to an end and I will be back in the flesh with you sooner than later. In the meantime I want to give a special shout out to a few particular individuals that have been sending me letters, cards, comments, tweets and just overall holding me down. A little loyalty goes a long way with me...I don't do fake shit shawty. So I can't thank y'all enough for keeping it 1 thousand and as soon as I'm able I WILL RETURN THE FAVOR!!! And that's on PHIL!!! I love y'all and I'll see you in September.

    - KING

    SHOUT OUTS:

    OMG Girlz, Tameka, Pretty Hustle, Angie Martinez, DJ Enuff, DJ Infamous, Drake, J.Cole, Nipsy Hustle, Nelly, B.o.B, Killa Mike, Lil Book, Donnis, Rich Kid Shawty, Amare Stoudemire, DJ Drama, MLK, Greg Street, Maino, Mouse and Hustle Hard (Welcome Home 80!!!!). Also would like to shout out...

    Deidra Collins / Memphis, TN, Kyrstal Greenwood / Gaithersburg, MD, Trevor Toodle / NC, Christopher Chizer / Houston, TX, Renee Mathews / Clinton, MD, Ronnie P / St. Louis, MO, SimoniaMeChelle / Memphis, TN, Justin Allen Garcia from the Phillipines, Ashley Smith / Birmingham, AL, Brunette /Jackson, MS, @lilmariahc, @bash_ti, @1stlaydi, @the_blueprint4, @jmuse821, @jstablishgohard, and @ladyflirty!

    Filed under:
    46
MattLantic's picture
on July 13, 2011 - 2:23pm

What up world? I appreciate the continued love and support that everyone has been giving me. This chapter in my story will soon be coming to an end and I will be back in the flesh with you sooner than later. In the meantime I want to give a special shout out to a few particular individuals that have been sending me letters, cards, comments, tweets and just overall holding me down. A little loyalty goes a long way with me...I don't do fake shit shawty. So I can't thank y'all enough for keeping it 1 thousand and as soon as I'm able I WILL RETURN THE FAVOR!!! And that's on PHIL!!! I love y'all and I'll see you in September.

- KING

SHOUT OUTS:

OMG Girlz, Tameka, Pretty Hustle, Angie Martinez, DJ Enuff, DJ Infamous, Drake, J.Cole, Nipsy Hustle, Nelly, B.o.B, Killa Mike, Lil Book, Donnis, Rich Kid Shawty, Amare Stoudemire, DJ Drama, MLK, Greg Street, Maino, Mouse and Hustle Hard (Welcome Home 80!!!!). Also would like to shout out...

Deidra Collins / Memphis, TN, Kyrstal Greenwood / Gaithersburg, MD, Trevor Toodle / NC, Christopher Chizer / Houston, TX, Renee Mathews / Clinton, MD, Ronnie P / St. Louis, MO, SimoniaMeChelle / Memphis, TN, Justin Allen Garcia from the Phillipines, Ashley Smith / Birmingham, AL, Brunette /Jackson, MS, @lilmariahc, @bash_ti, @1stlaydi, @the_blueprint4, @jmuse821, @jstablishgohard, and @ladyflirty!

Comments

Queen B's picture

T.I I have nothing but Love & Respect 4 U! I hope you've been getting all my mail. Also hope to be seeing u soon, Love Buffy.

gregster462's picture

you always go hard, all the way or no way. long time fan, will keep an eye out for your future material. stay strong and keep your head in the game. you always deliver strong.

krbinc's picture

big ups to your release date TIP! it's just around the corner. momma ro and I can't wait to see you

Princess_Priscilla21's picture

can't wait(: T.I is AMAZING!!

Jakob's picture

T.I. the best rapper in the world!

King_16's picture

Damn I was leaving comments like crazy and showing support its a shame that my name is not between those people still I hope tip at least saw and noticed the appreciation that i have for him. We cant wait for you to get out and show the world who is the KING. Stay strong and keep your head up, its almost over! God bless you! Much love from Filip

jay nike's picture

Keep it Pimpin when you ride out this time.

@Bash_TI's picture

The wait is almost OVER @TheKingIsOnHisWay back home @Tip > You the B.E.S.T among the rest. appreciate the shutout @Bash_TI

miguel duke's picture

i cant wait for you to get back tip things just haven't been the same without you WE MISS YOU see you soon keep your head up

Renee's picture

Can't wait for u to get back to doing what u do best!

Simple1's picture

Cnt wait till u back Tip show these ppl how 2 rap

JBurr420's picture

Pumped 4 TIP's return but iv read a couple of these letters he's wrote the last few months and i thought him and Em were pretty close like tip was talking about him before he went to jail saying Em helped him threw drug problems and shit but he never thanks him or shouts him out , at least not lately i wonder if Em stopped writing him or just didn't period and that maybe showed a little dis respect to TIP or maybe thats how TIP feels " A little loyalty goes a long way with me...I don't do fake shit shawty " . And thats all that she wrote .

Amsterdamforlife's picture

Can't Wait till you get out!

Love From Amsterdam (nh)

Moe's picture

Can't wait till you get back, tip. We got the same birthday too! Haha!

JosephN's picture

Countin down the days to your release date, Can't wait. Ya boy got the discography on repeat til then.

MS.T.I. HARRIS's picture

LOV U TOO T.I. CANT WAIT

Pages

Tour