Skip directly to content

Album

Trapmuzik's picture

Swing Ya Rag Ft. Swizz Beatz

on June 25, 2010 - 11:53am

Swing Ya Rag Ft. Swizz Beatz

Audio category: 
Rating: 
0
No votes yet
Lyrics: 

[Intro: Swizz Beatz]
WOOOOOO!!!!!! Swizzy!!!
Need y'all to take y'all rags out man! (T.I.)
And let it swang! swang! swang! swang!
Swang! swang! swang! swang!

[Chorus: Swizz Beatz]
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
HEY! SWANG!

[Verse 1: T.I.]
New Akoo outfit with a Gucci rag
Tied to my belt loop and my Louis bag
Full of stacks rubberbands round big cash
Got a sick swag tell the haters get mad, comeon
We in the club homes gettin our thug on
Bottles of Patron if you grown get your buzz on
We brought the broads out and brought the cars out
I'm like the moon I shine and bring the stars out
When it dark out, get the squad out
We ball hard sucker nigga eat your heart out
I'm too advanced super swag in my Louis pants
Falling on my Louis shoes, shirt match my Louis rag

[Chorus: Swizz Beatz]
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance, no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance, no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air

[Verse 2: T.I.]
I Say, "Whoa kimosabe!", big balling is my hobby
I'm boppin while I'm walking, rag falling out my pocket
If big money ain't the topic, homie I ain't even talking
Hated on by the workers but I'm cool with all the bosses
Catch me flossing at the mall (mall), talking to a broad (broad)
She follow me in Gucci and I taught her how to ball
Three pair of shoes, four shirts, six rags
The chick said, "Dag, that's more than my bag!"
Shawty I can show you how to spend this bread real fast
Then get a group of chicks to give you head real fast
Silk scarf hanging out of my jeans
Naw homie, I ain't thinkin I'm just doing my thing!

[Chorus: Swizz Beatz]
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
HEY SWANG!

[Verse 3: T.I.]
I took some time off (okay), and now I'm back y'all (that's right)
You in the line at the club, I'm in the back dawg (haaah!)
And when this song on, ballers peel stacks off
And make it rain on them broads, watch them stacks fall
Aye, pull ya rag out, and wave it left right.
Let it sag with ya pants get ya swag just right
Ride Bankhead flare flying out the Benz
Once a fool with it we 'gon bring 'em out again

[Chorus: Swizz Beatz]
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
Alright (Alright) OK (OK) I don't dance (I don't dance) no way
I just take my Louis rag out and wave it 'round in the air
Take my Gucci rag out and wave it 'round in the air
HEY SWANG!

Song video url: 
Audio image: 
Trapmuzik's picture

Porn Star

on June 25, 2010 - 11:53am

Porn Star

Audio category: 
Rating: 
0
No votes yet
Lyrics: 

[Intro]
Ay, Ay, Ay, Ay
Damn shawty, look at you
I'm saying man, is it just me
Or do you have too much ass in them jeans?
Come here

[Verse 1]
Ay, I been watching you awhile now
And I just wanna find a way to make you smile now
Why you blushing?
Forget about them other guys now
I know you ain't going try and tell me that you shy now
I realize that your beauty could intimidate
Them suckers you ain't got no business wit'em anyway
Wit such a pretty face, big booty, little waist line
I wanna grind from behind to the baseline
Have a great time, pour yourself a shot girl
Chase it with a lime, now you feeling like a hot girl
I know you probably use to dealing with them wannabes
But honestly I gotta say I'm who they wanna be
I promise all I wanna see is you up under me
And we can disappear whenever, when you wanna leave?
I can guarantee the ride of your life
Any fantasies on your mind we can try'em tonight

[Chorus]
We're sittin here
(I'm lookin at you like damn)
We're sippin on Patrãn, something's on my mind
(You wanna leave wit me tonight?)
It's been Killing me all night long and I wonder
(Listen shawty let me tell you what I'm thinkin bout)
Oh girl, I wonder
(For real, shawty let me tell you what I'm thinkin bout)
It's the end of the night
I thinkin your might, wanna leave the bar
Park the car, turn into porn star

[Verse 2]
Yes, I love to hear about your interest
I gotta say your intellect got me impressed
See your panties through your dress like a silhouette
Patrãn got me thinkin sex, is you feeling that?
No disrespect though, a simple yes/no
Hey let yourself let go, shawty let's go
Pull up to the crib, get you through the threshold
Kiss you from your pretty lips to your red toes
Time tickin it's the end of the night
And you can leave wit your friend if you like
But I'm saying though
We can ride out, back to my house
I wanna see you satisfied inside out
Once I'm in you ain't gonna want me to slide out
You tell your girlfriends they gonna wanna try it out
A little more of this will loosen you up
What we can't do in the club, we can do in the truck

[Chorus]

[Verse 3]
Hey would ya, stay?
Could ya play wit it with your tongue just a little?
You're such a sexy individual, physical and mental
And if you sentimental
Shouldn't the rules bend a little
Let me start at the top, stop in the middle
Use a popsicle make shiver, giggle when it tickle
I can talk to you dirty if you like that
I finish once, hit a blunt, start right back
I know you told me you a good girl
But shawty you a grown woman not a little girl
You can blame it on the Patrãn or the champagne
But sometimes being bad can be a good thing, ya now

[Chorus - Repeat 2x]

Song video url: 
Audio image: 
Trapmuzik's picture

You Ain't Missin' Nothing

on June 25, 2010 - 11:53am

You Ain't Missin' Nothing

Audio category: 
Rating: 
0
No votes yet
Lyrics: 

[Intro: T.I.]
Ay... say, pimp...
This to er'body strecthed out behind the walls...
Countin' days on they calendar...
Flippin' pages month to month...
Ay, man, I'ont give a damn how other folks treat ya, man
I just wanna-- I wanna let ya know, pimp
Y'een missin' nothin', homeboy... real talk

[Chorus: T.I.]
I know the time seem long, just try and keep strong
Put on ya headphones and rewind this song
Remember you ain't missin' nothin', homes
I promise you ain't missin' nothin', homes
Hey, just know the club on hold and the broads on pause
You get home, it's gon' be waitin' on y'all
So dawg, just know fa real you ain't missin' nothin', homes
I promise you ain't missin' nothin', homes

[Verse 1]
On er'ythang
My uncle did a decade
Came home, hit the ground runnin' gettin' paid
Like he never did a day
Hit the streets niggas still in the same place they was
'Fore he went in the chain gang and doin' the same thing
Cuz the game go on, you only do two days in the joint
The day you get locked up and the day you go home
I know it feel like the world passin' you by
Like shit happenin' everyday out there that you'ont know bout
E'rytime you call home ya baby mama show out
And ya pat'nas don't even send you flicks from when they go out
But don't worry bout it or stress it cuz shawty, know what?
The time do itself, all you gotta do is show up
Keep layin' down, wakin' up and thankin' the Lord
And 'fo you know it they gon' open the doors, true story
Just prepare yourself for it, if you ain't got a plan
What you need with a second chance? Shit, you gon' blow it
Learn and visualize what you tryna do
And do the time, homeboy don't let the time do you
They say the time just flew in the streets
Hard to believe from in there but you'll see soon as you on the streets

[Chorus]

[Verse 2]
Probably thinkin' easy for me to say from here in the booth
But they showed you, they'll put me in there with you
Right now locked down in the state of the feds, lay in the bed
Playin' this over and over as you say in ya head
"Yeah... next time I'ma be straight
Just count down to my release date..." piece of cake
My nigga Cap right now servin' a life sentence
For a murder he committed in his self-defense
And in such good spirits shawty ain't even trippin'
And I could be right in there with him, no bullshittin'
He on his ninth year now just waitin' to get out
Got me thinkin' my shit ain't even worth complainin' about
Cuz it can still be worse fa sho
So you waitin' on me to lose hope you got to kill me first
I talked to my nigga Big Meech
Had to tell him the streets miss him just as much as he miss the streets
Had to let him know whenever he released
We hittin' the club like '03, this time it's on me
Yeah we laugh, reminisce for a minute and then
I tell him just know ain't nobody ever did it as big
It'll never be the same in this city again
Closest you'll get is me and Jeezy and them
So dawg, if it seem like you left behind, ten steps behind
Just know it only get better with time, fa real

[Chorus]

Song video url: 
Audio image: 
Trapmuzik's picture

Slide Show Ft. John Legend

on June 25, 2010 - 11:53am

Slide Show Ft. John Legend

Audio category: 
Rating: 
5
Average: 5 (2 votes)
Lyrics: 

[Verse One: T.I.]
When I think about all my time and all my struggle
Through all my grinding and all my troubles
Man I came up from nothing, all I had was a hustle
with a blindfold trying to find pieces to the puzzle no muzzle
I tell it like it is, that's that
Right or wrong I'ma call it like I see it don't forget
That impossible is nothing your environments irrelavant
just don't let your emotions overpower your intelligence
Refuse to give up, your mistakes don't define you
they don't dictate where your headed they remind you
The Time keep ticking let your mind keep clicking
Never stop thinking be aware of your positions
Be aware of the collisions and the potholes sitting
on the road that you travel on your life long mission
just listen every day is like a snapshot taken
if you live you can learn to be patient

[Hook: John Legend]
Cuz life is like a slideshow
all the places that I go
and I the things that I know
through all the highs and low
Cuz life is like a slideshow
All things that I've seen
and all the things that I've dreamed
you can't take away from me
cuz life is like a slideshow

[Verse Two: T.I.]
As I look back at a fly young cat
who could rap with a dream look where I took that
Beginning on Bankhead then it spread out
vision in my head all I had to was get it out
when I walked out of my house and looked at my street
All I seen was opportunity that led me to truency
I ain't really have a role model to infleunce me
Uncle Quinn in prison they say next it's going be you in it
As I juvenile caught cases so fluently
Look at my life and learn from it don't do it
if I only knew back then what I know now
how much better life would of been if I'da slowed down
Maybe I'da been Kanye instead of seeing Gunplay
But God got a plan, I'll understand one day
But one day of life, like a snapshot taken
Just believe you can make it have faith be patient

[Hook]

[Legend singing]
Ohhhh, ohhh, ohhhhhh~!
Looking back on my lifetime
see the slides go by, sometimes I wonder why
looking back on where I've been
I remember when
do you remember then

Song video url: 
Audio image: 
Trapmuzik's picture

Big Things Poppin' (Do It)

on June 25, 2010 - 11:52am

Big Things Poppin' (Do It)

Audio category: 
Rating: 
5
Average: 5 (4 votes)
Lyrics: 

[Chorus 2x:]
Do it [3x] what you waiting for
Do it [3x] what you waiting for
Do it [3x] what you waiting for
Now Lemme hear you say
Big shit popping, and little shit stopping [3x]
Ball on these niggas being broke is not an option

Do it to the maximum, take it why you asking them?
Don't listen to them suckers when they say you too irrational.
See I said I was king and them lames started laughing
Same sucker now I want the king on the track
I composed several classics, watch you know like "Top Back"?
"Dope Boys", "Bring 'Em Out" and "What You Know About That"
Now they ask how I talk, what you know about that?
Dominated '06, now I'm going right back
See me raise hell, let 'em show just like that
Even Denzel say damn, I ain't know it like that
Nigga yea, still bank head you can tell
Ain't nothing changed but the name on the mail
Still kicking doors with them things in the air
Up in Beni Hauna's, see me slang in them chair
I will slang cane, no such thing as a jail
Said you need a hundred squares they just came off the scale

[Chorus]

Do it like a ball player, when you see me balling
Stacks tall-ass ball player from the stage to the air
Whether in Miami, Cincinnati or in Riverdale
Arizona, California, make it rain anywhere
Pulling out that pistol nigga who you think you finna scare?
20 rounds of missles have you pissing in your underwear
I tote a pair of 40 cals, so you better tone it down
I suggest you just prepare yourself for when it's going down
A-town, west side, Club Crucial catch me,
Right up at the top where Big Kuntry, Dro & Mac be
Jackers lying say they caught me slipping how could that be
I'm something like a stalker I be everywhere the trap be
The trap be, jumping with that 100 dollar slab
If I wanted nigga I could get 100 on the tab
Sell em all double down Nigga do the math
Think I won't pull up in something With 200 on the dash

[Chorus]

Do it like I wanna do it, do that shit in front of you
Real nigga vision pimping I ain't seeing none of you
I Do it for my nigga Phil daughter and his momma too
Do it for my oldest sons and they Grand momma too
Do it for my daughters and my my youngest son momma who
go buy what she want cause she know it ain't a problem to.
You do something to them and its you I bring the Drama to
You do it for a day or so, we do it for a month or two
I do it for my partner go make show them nigga stunting too
We doing with them choppers, ain't no problem where you running to?
We do it for the block, now why ain't nobody stopping me
I do it for my pop, and my cousins too they watching me
I did it nonstop, now see how these niggas copy me
I made it from the bottom to the top, where I ought to be
Who do it this good, and do it different
No matter what I do you know I do it to death

[Chorus]

Now do it!

Song video url: 
Audio image: 

Pages

Tour